Για ό,τι κι αν πρόκειται, το γεγονός πως η BMW σκοπεύει να κάνει κάτι για να προσελκύσει τη νεολαία στο μοτοσυκλετισμό είναι σίγουρα θετικό βήμα. Μέχρι στιγμής όλα τα εργοστάσια κοιτούν με παθητικότητα την φθίνουσα πορεία των πωλήσεων δικύκλων στις νεαρές ηλικίες στις αγορές των ΗΠΑ και της Ε.Ε. διότι οι εκτόξευση των πωλήσεων στις ασιατικές χώρες (η παγκόσμια παραγωγή δικύκλων τα τελευταία χρόνια έχει εκτοξευτεί σε επίπεδα ρεκόρ!) γεμίζει τα ταμεία τους χωρίς να χρειαστεί να κάνουν κάτι. Όμως όταν ο μέσος όρος ηλικίας των πελατών της BMW είναι μεταξύ 40-50 ετών, της Harley Davidson είναι στα 50+ και των ιαπωνικών εργοστασίων με το ζόρι πέφτει κάτω από τα 40 (κυρίως λόγω των προσιτών σε τιμές παπιών και scooter που έχουν στη γκάμα τους) και κάθε χρόνο ο μοτοσυκλετιστικός πληθυσμός γερνάει με γοργά βήματα, τότε είναι η ώρα να κοιτάξεις πώς μπορείς να φέρεις τη νεολαία κοντά σου. Δίκυκλα που τραβούν το ενδιαφέρον και μπορούν να ενσωματωθούν στον τρόπο ζωής της νέας γενιάς, είναι σίγουρα μια καλή αρχή. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.

Www.motomag.gr