Indian-Workhorse Appaloosa

Indian-Workhorse Appaloosa

Μια custom μοτοσυκλέτα της Indian θα βρεθεί στα χέρια του Randy Mamola στο πλαίσιο των αγώνων sprint, Sultans of Speed.

Δια χειρός του Brice Hennebert της Workhorse Speedshop, το Appaloosa έρχεται σαν φόρος τιμής για τα 100 χρόνια της Indian. Μάλιστα το όνομα δεν είναι τυχαίο μιας και έρχεται από τη γνωστή ράτσα γρήγορων αλόγων. «Ήθελα ένα όνομα που θα μπορούσε να συνδέσει τη Workhorse, τις μοτοσυκλέτες της Indian και την ταχύτητα. Μόλις ανακάλυψα ότι η Appaloosa ήταν μια από τις γρηγορότερες ράτσες αλόγων στον κόσμο, ήξερα ότι είχα το όνομα για μια αμερικάνικη μοτοσυκλέτα για αγώνες sprint κατασκευασμένη από τη Workhorse. Μετά από τόση προσπάθεια, είμαι ενθουσιασμένος που βλέπω την αντίδραση σε αυτό και δεν μπορώ να περιμένω να δω τον Randy να το εκτοξεύει κάτω στον αγωνιστικό χώρο», δήλωσε ο Hennebert.

Από τη μεριά του, ο Randy Mamola είπε: «Είμαι πάντα ένας μεγάλος οπαδός της Indian και ανυπομονώ πραγματικά να αγωνιστώ με αυτή την εκπληκτική δημιουργία. Είναι υπέροχο να συμμετέχεις σε αυτό το project, ειδικά κατά τη διάρκεια της 100ής επετείου της Indian. Με το Sultans of Sprint να είναι μια τέτοια μοναδική σειρά αγώνων, θα είναι πολύ διασκεδαστικό να απολαμβάνεις την ατμόσφαιρα, να συναντάς τα πλήθη και να τους κάνεις μια επίδειξη». Ο Mamola θα είναι εξοπλισμένος με μια φόρμα που δημιουργήθηκε από την Alpinestars, εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές φόρμες της Indian, ενώ θα αγωνιστεί στην κατηγορία Factory με τον αριθμό # 19 για να γιορτάσει το 1919, το έτος που ξεκίνησε η Indian. Στην κατηγορία Factory, οι μοτοσυκλέτες πρέπει να είναι τετράχρονες χωρίς περιορισμό όσον αφορά την χωρητικότητα του κινητήρα, εφόσον η αναλογία ισχύως/κιλών δεν υπερβαίνει τους 0,65 ίππους/κιλό.

Τέλος, ως προς το «Appaloosa» αυτό καθαυτό, χρειάστηκαν πάνω από 700 ώρες δουλειάς με τα εξαρτήματα που χρησιμοποιήθηκαν να είναι κορυφαία με ονόματα όπως Akrapovic, Ohlins, Beringer και MOTOREX να δίνουν το παρών. Είναι βασισμένο σε ένα Scout Bobber που γδύθηκε επιμελώς, έπειτα έπεσε πολλή δουλειά για τον επανασχεδιασμό της μοτοσυκλέτας με γνώμονα την αεροδυναμική, ενώ στο πλαίσιο της «δίαιτας» το ρεζερβουάρ φιλοξενεί πλέον μόλις 2,5 λίτρα καυσίμου, όσο χρειάζεται για τον αγώνα και μόνο δηλαδή. Η ιδιαίτερη αυτή δημιουργία των 130 ίππων πέραν των αγωνιστικών της υποχρεώσεων θα συνεχίσει την καριέρα της σε εκθέσεις και σαλόνια μοτοσυκλέτας.

πηγή